SCHOOLSPORT071
Kidscardio
Kidscardio is een groepsles waarbij gebruik wordt gemaakt van cardio-apparatuur zoals: fietsen, hardloopbanden, roeiers, steps, crosstrainers enz. De training wordt afgewisseld met streetdance en kickfun. Kidscardio is gezond voor het hele lichaam, je valt erdoor af, je spieren worden steviger en sterker, je conditie verbetert en doordat bepaalde stoffen in het lichaam worden geactiveerd zal je jezelf veel lekkerder voelen.
Alles over deze activiteit
Hieronder vind je alle informatie over de activiteit. Klik op 'Inschrijven' om verder te gaan.
Informatie
Soort activiteit: | sport |
Tak van sport: | fitness |
Beschrijving aanbod: |
Kidscardio is een groepsles waarbij gebruik wordt gemaakt van cardio-apparatuur zoals: fietsen, hardloopbanden, roeiers, steps, crosstrainers enz. De training wordt afgewisseld met streetdance en kickfun. Kidscardio is gezond voor het hele lichaam, je valt erdoor af, je spieren worden steviger en sterker, je conditie verbetert en doordat bepaalde stoffen in het lichaam worden geactiveerd zal je jezelf veel lekkerder voelen.
|
Leeftijdscategorie: | 10 tot 14 jaar |
Aantal plaatsen: | 12 |
Aantal lessen: | 6 |
Locatie: |
Dobbedreef 1b 2331 BW Leiden |
Aanbieder: | Cordes Fysio |
Accommodatie | Cordes Fysiotherapie (Dobbedreef) |
Bijzonderheden: | Inschrijven vóór 1 januari 2017 en uitsluitend voor de geboortejaren 2003 t/m 2007 van het basis- en voortgezet onderwijs. Wat heb je nodig: Makkelijk zittende sportkleding, handdoek en sportschoenen. |
Kosten (voor de gehele cursus): | € 25,00 |
Datum | Begintijd | Eindtijd |
---|---|---|
dinsdag 9 januari 2018 | 17:15 uur | 18:00 uur |
dinsdag 16 januari 2018 | 17:15 uur | 18:00 uur |
dinsdag 23 januari 2018 | 17:15 uur | 18:00 uur |
dinsdag 30 januari 2018 | 17:15 uur | 18:00 uur |
dinsdag 6 februari 2018 | 17:15 uur | 18:00 uur |
dinsdag 13 februari 2018 | 17:15 uur | 18:00 uur |
< Terug naar het overzicht
Contactgegevens
Patrick Nutting
Telefoonnummer overdag:
06-36558362
Telefoonnummer 's avonds:
E-mailadres:
Website: